mandag 11. mars 2013

Om å bry seg.

"Noen ganger skal det veldig lite til for at andre kan få det bedre. Et smil som en bekreftelse på at man blir sett. En melding som sier at noen har husket på deg. Et spørsmål om du har det bra og et lyttende øre. Det koster ikke mye, og kan glede så stort." sitat facebook natt til lørdag 9 mars 2013.
Jeg kunne sikkert ramset opp navn på folk som bare kan gjøre dagene bedre ved å bare være til. Jeg er så heldig at jeg har funnet flere av dem. Noen er bare til å gjør ingenting for å gjøre dagene bedre. Andre gjør dagene bedre med å bry seg. Tiden de bruker er helt forskjellig, men felles for dem alle er at de kan få meg til å smile. Jeg har så lyst til å gi dem alle en god klem. Være der når de trenger meg, for meg betyr disse mennesken alt. De er unike og umistelige og vil alltid bo i mitt hjerte. Jeg håper jeg aldri mister dem!
Tusen takk for at dere er der for meg på alle de gode å dårlige dager. Viser vei i mørket og gir meg håp.


2 kommentarer: